RECENZIA: Cesta k novým pocitom

Autor: Thérese Jacobs-Stewartová
Vydavateľstvo: Columbus
Rok Vydania: 2006
Viazanie: brožovná väzba
Žáner: motivačná literatúra
Počet strán: 278
Kniha Cesta k novým pocitom ukazuje smer, ktorý v sebe kombinuje nové vedecké poznatky o fungovaní ľudského mozgu so starou spirituálnou múdrosťou. Prostredníctvom tejto knihy sa zoznámite s ľahko dostupnými technikami, ktoré vás dovedú k hlbšiemu pochopeniu vzťahov s ďalšími ľuďmi. Neoddeliteľnou súčasťou tejto knihy sú cvičenia založené na posledných vedeckých objavoch.
Staroveká múdrosť, ktorú táto kniha obsahuje, mení najhlbšiu podstatu nášho vnútra, preto sa preajví v každej oblasti nášho života.
Táto kniha je vhodná pre každého z vás, kto cíti nepokoj a ťažko sa sústredí, kto žije v strese, pretože je pod tlakom, kto veľa komunikuje so svojimi kolegami, kto túži po hlbšom vzťahu s partnerom alebo partnerkou, kto túži stať sa lepším rodičom alebo pre toho, kto pátra po hlbšj životnej múdrosti.
Táto kniha je veľmi vhodná pre ľudí, ktorí s motivačnou literatúrou ešte len začínajú. Pre skúsenejších čitateľov bude mať tiež svoje čaro ale budú sa im niektoré veci opakovaľ a možno ich sklame v tom, ze nic nové a revolucné neprináša a nedá im toľko. V knihe je množstvo meditačných cvičení, ktoré vás budú sprevádzať od začiatku až do konca knihy a pomôžu vám v prvom rade upokojiť sa a postupom času zvládnuť stres a nezvládateľne situácie. Kniha sa opiera o známe fakty z východného učenia ale doplňuje ich aj príkladmi z toho západného.Je to pekné dielko, pomohlo mi naučiť sa tú najzákladnejšiu metódu meditovania, ale čítať ju bolo niekedy nuda a odborné výrazy (aj tých málo čo tam je si u čitateľov sympatie nenájdu). Túto knihu si kúpte, ak chcete návod, s ktorým sa chcete učiť postupne a pomaly a vytrvalo ako zvládať medziľudské vztahy, nevyspytateľné nalády a psychické zaťaženie. Je to kniha,s ktorou treba pracovat dni, týždne aj mesiace a každý deň opakovať jednotlivé meditačné cvičenia. Ak hľadáte niečo jednorázové, toto to nie je.

HODNOTENIE: 3 z 5.

Kniha je dostupná v sieti kníhkupectiev za akciovú cenu 2,99 eur.