RECENZIA: Okienko do snov

15. července 2015 v 18:13 | Marisa

Autor: Táňa Keleová-Vasilková
Rok Vydania: Reedícia 2015, pôvodne vyšlo v roku 2001
Ďaľšie diela: ZOZNAM TU
Počet strán: 303
Hana, dvadsaťsedemročná mladá žena, často sedáva vo svojej izbe s oknom do záhrady a sníva o tom, že jej život bude celkom iný ako matkin a babkin. Túži žiť v meste, vydať sa za bohatého muža a je odhodlaná urobiť pre to čokoľvek. No zaslepená vlastnými predstavami aj strachom, že jej to nevyjde, robí veľa chýb, ktoré sa naprávajú veľmi ťažko.

VERDIKT: Pani Vasilková ma na pultoch kníhkupectiev vždy nechávala chladnou. Počula som na ňu samé chvály, no väčšinou od starších dám, takže som si myslela, že to určite nebude môj štýl. Ale keďže som sa pred nedávnom rozhodla zaloviť v romantických vodách, padol mi zrak na jej knihy- v nových obaloch. Priznám sa hneď na rovinu, že súdim knihy podľa obalu alebo podľa názvu, až potom sa o nich chcem dozvedieť viac,no najprv musia zaujať v týchto dvoch kolách.Zaujal obal. Len novovydaných. Potom som separovala a hľadala niečo, čo sa netýkalo manželstva. Vyšlo mi toto. A celkom pohoda. Moje romantické túžby to natankovalo na daľších pár mesiacov a nepotrebujem viac siahať po podobnej knihe, pretože som od tejto dostala, čo som chcela. Vžťahy,sklamanie,potrat,láska, nečakané tehotenstvo, rozchod, a na koniec pekný happyend.Tlieskam, určite je však cítiť zo štýlu písania autorky zrelosť a koncové situácie silila do želanej podoby, čo atraktivite príbehu berie na celistvosti a dodáva mu gýčovitý spád, ale nemám problém v budúcnosti siahnuť po ďaľšej knihe. Viete sa do príbehu vcítiť tak, akoby ste ho sami prežívali a to sa mi veľmi páčilo, škála citov je pestrá.
Za mňa 4 z 5 !