RECENZIA: Armagedon ve slevě

Rok Vydania: november 2015(kniha má ešte len vyjsť), exkluzívny výtlačok bol ako príloha k časopisu Pevnost
Ďaľšie diela: ZOZNAM TU
U nás vyšlo: Zatiaľ len táto kniha
Počet strán: 239
Pokračovanie: séria má mať 7 dielov
Rodina Priceových se již několik generací věnuje zkoumání monster z celého světa, aby je ochránila před lidmi - a zároveň lidi před nimi.
Seznamte se s Verity Priceovou. Od narození byla trénována jako kryptozooložka, ale raději než pletky s démony tančí tango. Momentálně tráví rok na Manhattanu a věnuje se profesionální kariéře ve společenských tancích. Zní to jednoduše, že? A také by to tak bylo, jenže… nezapomeňte na mluvící myši, matematičky se schopností telepatie, azbestové supermodelky a speciálně vycvičeného lovce monster, vyslaného dávným úhlavním nepřítelem rodiny Priceových - Úmluvou svatého Jiří.
Když se Priceovic dcera setká s hochem z Úmluvy, je téměř zaručeno, že dojde na vysoké podpatky, vysoké sázky a vzájemné střety. A aby to nebylo tak jednoduché, mizejí místní kryptidi, v kanalizaci se objevují podivní plazi a někdo šíří zvěsti o tom, že pod městem dřímá drak…

Pecková kniha, nabúchaná akciou,trochou lásky a súbojmi so všelijakou háveďou. Hlavná hrdinka Verity berie svoju kariéru veľmi vážne,keďže je kryptozoológia ich rodinné remeslo,uvedomuje si, že má voči kryptidom povinnosti a ich rodina je jediná,ktorá stojí na ich strane a snaží sa ich chrániť pred Úmluvou,tajnou organizáciou, ktorá kryptidy loví a zabíja. Zároveň by sa na to najradšej vys.... a stala sa tanečnicou.Lenže to jej família neschvaľuje.No a aby si mohla ísť za svojimi tanečnými snami, musí v New Yorku dávať pozor na príšery.V meste monštrá začali podozrivo ubúdať no a to celé ešte skomplikuje jeden sexi magor,ktorého hruď stojí za hriech,no patrí do zakázaného územia.Ach,ten život.Úžasný
Verity je úžasná hlavná hrdinka, ktorú si rýchlo zamilujete.A toho magora tiež.Nielen preto, že má skvelé hlášky a nebojí sa hájiť práva žien v striptízovom bare, v ktorom okrem nej snáď ďalšia čisto ľudská bytosť ani nepracuje, ale aj pre to, že sa vie vynájsť v každej situácii,nakopať zadok desiatim naraz a bozkávať sa na jeden a pol strany!Keby Shakespeare a Quentin Tarantino spolu smilnili, vyšlo by z toho niečo ako táto kniha.
Hodnotenie: 5 z 5

ČASOPIS S KNIHOU SA DÁ EŠTE KÚPIŤ TU! NEČAKAJTE DO NOVEMBRA, KÝM KNIHA VYJDE!!!